Rådslag 2.0

Delta du också i Rådslaget 2.0

Nu är det dags för ASVT:s medlemmar att anmäla sig till Rådslaget 2.0.

Rådslaget handlar om hur Svensk Travsport skall organiseras i framtiden. I höstas kördes ett första Rådslag och nu är det dags att diskutera förslagen igen då de utvecklats sedan sist.

Här nedan finns det ett omfattande material att ta del av! Här finns också ett sammanfattat material som kan vara lite lättare att tillgodogöra sig om man inte deltagit i diskussionerna tidigare eller vill börja sätta sig in i frågan.

ASVT:s Rådslag 2.0 hålls lördagen den 10 april klockan 10.00 på Teams. Anmäl dig till mötet genom att maila asvt@asvt.se senast 9 april. Då kommer vi att skicka ut en möteslänk inför mötet till din mailadress. Har du frågor om hur mötet går till eller något annat går det bra att höra av sig till Sara Lennartsson på sara.lennartsson@asvt.se eller 070-7480393.

Representanter för ledning och/eller styrelse i Svensk Travsport deltar i mötet och kommer att kunna svara på frågor. Förbered gärna frågor inför mötet.

Här finns det material att studera innan Rådslaget!

Sammanställning av Rådslaget 2020

Beskrivning Rådslag 2.0